Alte anunțuri de angajare savuroase din content writing

Canonical url: https://cristinatudose.ro/content-writing/anunturi-angajare-content-writing

Aho, aho, copii și frați, bine v-am regăsit după câteva săptămâni de absență neanunțată (dar motivată, promit).
Dacă v-a fost dor de mine, să știți că și mie de voi – aniversăm împreună un an de blog, mulțumesc mult că mi-ați fost alături la fiecare frustrare și tastatură aruncată pe geam. În onoarea fericitului eveniment și, tocmai pentru că țin la voi, am decis să inaugurăm luna aprilie cu râsete plângăcioase și plânsete pline de râs.

De ce? Pentru că astăzi continuăm seria de articole despre anunțuri de angajare din content writing și marketing online. Și nu orice fel de anunțuri, ci doar cele mai zdrobitor de penibile, atent selecționate pentru toți oamenii frumoși care citesc aceste rânduri acum. Fără alte adăugiri, să începem…

Alte anunțuri de angajare penibile din content writing&marketing online

#1 Vrem 100 lucruri și îți oferim la schimb posibilități

Deschidem topul cu un anunț răsărit direct din inima Transilvaniei aka Brașov, în colțul din dreapta, aflat într-o luptă strânsă cu bunul simț, în colțul din stânga. Plasați-vă pariurile acum.

Poate veți crede că sunt extra acidă odată cu aniversarea blogului și că oferta începe bine. Doar ce naiba, 400-800 Euro brut? Sigur e arhisuficient pentru ce se pretinde.

Dar, v-ați înșela, dragi concetățeni, pentru că acești magicieni ai limbajului au pregătit nu mai puțin de 12 puncte pe care trebuie să le respectați dacă vreți să vă depuneți candidatura aici. Ia aruncați un ochi (peste anunț, nu vă scoateți ochiul de nervi încă, mai aveți nevoie de el, abia am început).


  • Ești mereu cu zâmbetul pe buze– cu alte cuvinte, angajăm un clovn. Pentru că, am vești pentru voi, dragi oameni care ați vrut un anunț “friendly” și “sparkly” dar v-a ieșit exact opusul – NIMENI nu este capabil să fie fericit 24/24 decât dacă e fumat, beat sau Jeff Bezos
  • Leneșii au plecat rapid de la noi din firmă– sunteți siguri că au plecat de leneși ce sunt, nu din alte motive?
  • CREATIVĂ cu majuscule și cu semnul exclamării – ca să înțelegeți cât de mult contează pentru noi creativitatea, deși anunțul ăsta nu are nicio urmă de așa ceva. Ce mă amuză e definiția pe care au găsit-o – a avea mereu un răspuns la tine nu te face creativ, te face doar vorbăreț. Dăcât zic.
  • Să ai bun gust și să știi să te îmbraci – pentru că vei lucra pe catwalk și ne deranjezi retina dacă vii îmbrăcat în blugi. Îți dăm 400 Euro brut, îți va ajunge de Louis Vuitton fără probleme, chiar nu ai nicio scuză.

Dar stați! Surprizele continuă…


Ați reținut, da? Trebuie să nu stricați echilibrul fragil al echipei și să fiți de gașcă, orice înseamnă asta. Oamenii sunt alergici la zgomote, deci v-aș sugera să vă tăiați corzile vocale înainte să aplicați.

Însă, măcar fișa postului devine dureros de clară – candidatul știe, cu certitudine, că va învăța multe altele…Shaorma, fizică cuantică, poate fi orice. Acum entuziasmul îmi curge prin vene ca un râu de pădure, nu știu de voi.

Iar ce beneficii extraordinare ți se oferă dacă respecți toți cei 12 pași? POSIBILITATEA de a învăța și a promova. Atenție – posibilitatea, nu certitudinea că vei avea ce învăța sau că vei putea urca pe scara corporatistă.

Băi oameni buni, cum poți spune îți OFERIM, care prin definiție exprimă o certitudine, ceva ce îți punem la dispoziție, îți dăm, urmat de POSIBILITATEA, care exprimă incertitudine? Ați putea la fel de bine să spuneți – îți oferim POSIBILITATEA de a câștiga un salariu, dar ne mai gândim..

Să citez din Ariana Grande – thank you, next.

#2 Tehnologii de ultimă generație…adică un laptop


Este unul dintre cele mai mișto anunțuri de angajare în content writing, vă promit, și cred că veți fi de acord cu mine după ce vă prezint detaliile..

Trecând peste faptul că și pentru acești stimați recrutori, fișa postului de content writer este un mister absolut și candidatul trebuie să execute multe alte operațiuni nedescoperite încă de umanitate, mă amuză maxim modul în care au ales să enunțe ca pe un beneficiu accesul la tehnologii de ultimă generație. Întreb și eu…care ar fi acelea? Pentru un content writer.

Tot la un laptop îl veți pune să stea, nu vă mai flatați singuri. Dacă laptop-ul nu scrie pe cont propriu sau dacă nu îi atașați candidatului un electrod pe căpuț pentru a-i citi gândurile fără să mai fie nevoie ca el să redacteze un singur cuvânt, atunci nu mă impresionați.

Iar tehnologiile oferite sunt relevante exclusiv pentru companie, nu au nicio valoare sau importanță pentru un om care se angajează și are nevoie doar de un laptop pentru a scrie. Nu îi ușurează munca în niciun fel și nici nu fac soarele să răsară în sens invers dimineața, de la pământ spre cer. Kthanks.

#3 Pentru că îndulcim cafeaua cu două plicuri de discriminare în fiecare dimineață


Nu sunt eu expertă în HR, dar parcă e pe acolo prin manualul lor plin de înțelepciune de unde își iau toate clișeele dinamice și atractive și ceva despre discriminarea pe criterii rasiale, sexuale sau de gen, ceva legat de egalitatea de șanse la angajare. Detalii d-astea minore.

Se pare că cei de mai sus au sărit cu excelență paginile alea. Ru-și-ni-că. Fiecare om ar trebui să aibă șanse egale să moară de foame în content writing, mai ales cei care aplică la acest anunț, luând în considerare stelara sumă oferită.

#4 Apăsător de taste în câmpuri goale, content writer, tot alea e



Din seria “semințele același gust are” și “recrutăm, recrutăm, domn căpitan ca să nu stăm degeaba pă interneți” răsare acest anunț ca un ghiocel plin de speranță și inspirat ca o dungă roșie trasă cu bidineaua pe asfalt de nea Dorel la prima oră a dimineții.

Am păstrat crema absolută din topul nostru de anunțuri de angajare din content writing pentru final. Din iubire și pură apreciere pentru retina voastră.

Hai să analizăm împreună toate exemplele de Așa Nu din această stimată creație..

  • Content editor nu are nicio treabă cu operator introducere date, sunt funcții diferite care implică atribuții diferite, să începem cu asta
  • Obiective mărețe– întreb și eu, retoric bineînțeles – ce obiective mărețe poți avea în carieră dacă tot ce faci este să introduci date 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână în diverse câmpuri și să le validezi? Să ajungi la performanța de a introduce de 10 ori mai multe cuvinte față de ziua de ieri?
  • Job dinamic – unde Dumniezo e dinamismul în a sta jos la un laptop și a insera date? Decât dacă dansezi cu laptopul în brațe sau iei pauze de samba…poate.

Și…fix când credeam că nu poate deveni mai mișto anunțul…this happens.

Schimbă lumea alături de noi…literă cu literă. Pentru că trebuie să ne flatăm singuri că firma noastră și jobul promovat sunt ambele mai importante și/sau grandioase decât sunt de fapt.

Dragi recrutori/manageri/angajatori, un sfat, ca de la prieten la prieten (deși probabil nu mă suportați) – dacă jobul implică a face curat pe stradă toată ziua, nu încercați să-l faceți să pară job de CEO, nu încercați să-i atribuiți o glorie fantasmagorică inexistentă pentru că nu atrageți pe nimeni.

Fiți onești, măcar puțin – sinceritatea nu o să vă omoare, promit.

Concluzii

Dacă vă aflați în căutarea unor anunțuri de angajare în content writing care să nu vă jignească inteligența, îmi pare rău că nu v-am ajutat azi, dar sper că v-am făcut măcar să vă râdeți.

Pentru cei care vor un job în această lume minunată a scrisului, repet același sfat din articolele anterioare – răbdare + tequilla.

Pe data viitoare și la încă un an de blogging împreună!

Ți-a plăcut ce ai citit? Zi-le și la preceni!