Marketing online

Vrei să afli mai multe despre marketing online? Ești începător și nu vrei sa dai bani pe cursuri alambicate? Învață tot ce trebuie sa știi alături de mine - marketing online, SEO și SEM, promovare online, user experience și ultimele noutăți.

Marketing digital – cei mai importanți termeni, explicați

În era promovării online și a comerțului pe internet, devine evident faptul că nu existăm fără marketing digital, fără acel ceva care ne diferențiază pe o piață suprasaturată. Avem nevoie de o promovare eficientă și de o imagine bine conturată prin marketing digital pentru a ne poziționa produsele și serviciile sau, de ce nu, chiar pe noi înșine.

De la modul în care construim un magazin online, la elementele de user experience de pe site-uri, la conținutul nișat și servit într-o formă ușor de digerat și targetată către un anumit public țintă, până la explainere video și animații, modul în care alegem să ne promovăm evoluează în fiecare zi iar trendurile din industrie se schimbă de la an la an.

Brand și branding – ce înseamnă fiecare?

Pentru că ne place foarte mult romgleza, mai ales în domeniul publicitar, adoptăm din ce în ce mai multe englezisme trendy în conversații. Brand și branding sau rebranding sunt câteva astfel de exemple de cuvinte folosite de mulți și înțelese de puțini.

Dacă te întrebi ce este brandul și nu vrei dureri de cap, dacă ești confuz atunci când auzi termeni ca identitate vizuală sau identitate de brand și ți-e, bineînțeles, mult prea lene să cauți un manual de branding care să te lămurească exact cum stau lucrurile, ai ajuns unde trebuie.

Marketing online pentru începători – câteva noțiuni de bază

Orice persoană care folosește internetul în scopuri comerciale, educative, informative sau persuasive trebuie să știe câte ceva despre marketing-ul online. Dacă ai ajuns până aici, probabil te întrebi – de ce? De ce este atât de important să cunoști lucrurile astea dacă tu ești antreprenor sau CEO sau jurnalist, nicidecum advertiser sau marketer?

Adevărul este că a nu cunoaște marketing online în era digitală e ca și cum ai avea cel mai bun discurs din lume, cea mai mare audiență în fața ochilor tăi, dar nu ai avea microfon, implicit nicio șansă de a te face auzit și ascultat.